Ridicarea restricţiilor la început de 2022 a dus la creşterea puternică a traficului în malluri şi magazine, motiv pentru care proprietarii acestora au căutat noi soluţii pentru a acoperi noua cerere după doi ani de pandemie.
„Anul 2022 a fost cel mai bun din istoria AFI Cotroceni odată ce s-au eliminat restricţiile. Chiar mai bun decât 2019 deoarece oamenii voiau să revină, să recupereze perioada, iar retailerii vor mai mult spaţiu, cresc magazinele pentru a veni cu o gamă mai largă. Primark e un exemplu, va avea peste 4.000 mp în mall. Primark este deasupra Auchan şi înlocuieşte alte magazine sau spaţii precum Muzeul Simţurilor sau alte magazine care au fost relocate”, a spus Doron Klein, CEO AFI Europe România şi Cehia.
Lângă AFI Cotroceni dezvoltatorul are în plan să construiască o serie de noi proiecte precum birouri, un hotel, o componentă de rezidenţial de închiriat alături de o nouă extindere a mallului, însă anularea PUZ-urilor de sector a pus frână investiţiilor. Bogdan Alecu